witam

"Określ co sprawia, że dobrze się czujesz i rób tego więcej"

sobota, 12 stycznia 2013

Zabawa w Szufladzie

Dziś przeczytałam post w Szufladzie , który bardzo mi się spodobał, zabawa polega na tym aby z gazety wyciąć słowa, które nam się spodobają i ułożyć je w zdanie. Szybko zabrałam się za moja pracę. Niewiarygodne jak piękna maksyma życiowa może się ułożyć z kilku słów. 
oto moje dzieło



słowa wycięte z gazety to;

  1. zrób to dla siebie
  2. żegnaj smutku
  3. słońce
  4. lek na depresję
  5. głębszy
  6. sens
  7. to żyć
  8. plany
  9. droga do szczęścia
zachęcam i was do takiej zabawy 
pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. To wyjątkowo wciągające zajęcie, od dziś już inaczej będziesz czytałą gazety. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa:) A i śmiechu może być przy tym sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja proponuję na inną zabawę
    zapraszam do mnie po wyróżnienie LIEBSTER BLOG

    OdpowiedzUsuń