witam

"Określ co sprawia, że dobrze się czujesz i rób tego więcej"

sobota, 12 stycznia 2013

Wyróżnienie LIBSTER BLOG

Odebrałam właśnie wyróżnienie od Dobrosławy. bardzo dziękuje , niezmiernie mi miło.




Na czym polega wyróżnienie " Liebster Blog " :

 " Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym ) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "

na te pytania mam odpowiedzieć

1.Wolisz wieczór czy ranek? ranek
2.Twoje ulubione danie? hamburger i surówki
3.Twój strój karnawałowy? sukienka
4.Co byś wybrała małżeństwo czy związek? małżeństwo
5.Co wolisz oglądać filmy czy seriale? to i to
6. Aktywność  sportowa czy fotel? fotel
7.Gdzie Cię mogę zobaczyć w  operze czy teatrze ? teatrze
8. Słuchasz rocka czy disco? rocka9.Jaki język obcy podoba Ci się w brzmieniu? angielski
10.Rodzaj sztuki, którego jeszcze nie spróbowałaś? artdeco
11.Twój uśmiech na twarzy? pojawia się i znika


a o to moje pytania
  1. wolisz muzykę czy film?
  2. jaka jest twoja ulubiona piosenka?
  3. Jaki jest twój ulubiony aktor ?
  4. wolisz lato czy zimę?
  5. wolisz spacer czy komputer?
  6. jakie było twoje przezwisko w dzieciństwie ?
  7. wymień nazwę ulubionego portalu ?(np. NK)
  8. wolisz gazetę czy książkę?
  9. opisz siebie jednym słowem
  10. twoje ulubione zwierze to...
  11. jak ma na imię twoja przyjacółka ? 
do wyróżnienia nominuję

http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/ 



http://rozanyzakatek90.blogspot.com/


http://dobrestareczasy.blogspot.com/


http://jolagg.blogspot.com/ 

życzę miłej zabawy
pozdrawiam jagódka :)











10 komentarzy:

  1. Gratuluję:) dziękuję ślicznie za wyróżnienie, jest mi bardzo milo, odbiorę je przy okazji pisania następnego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cZESTO ODWIEDZAM TEN BLOG- LUBIE PATRZEC NA LUDZI KREATYWNIE SIE REALIZUJACYCH - ZAPRASZAM ROWNIEZ DO SIEBIE

    http://kreatywnastronazycia.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie i jednocześnie bardzo dziękuję za wyróżnienie mnie:)na wszystkie pytania odpowiem w najbliższym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróżnienie :) jest mi niezmiernie miło :)
    Na pytania bardzo chętnie odpowiem :)
    Postaram się jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) Jest mi bardzo miło :)
    Dziękuję za zgłoszenie na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jagódko, serdecznie dziękuję Ci za wyróżnienie, bardzo mi miło :) Ale pozwól, że swoim zwyczajem na tym poprzestanę, mam nadzieję, że się nie obrazisz...
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam.Przepraszam że dopiero teraz...Serdecznie dziękuję za wyróżnienie. Jest mi szalenie miło.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. MIŁE SĄ TEGO TYPU ZABAWY, MOŻNA SIĘ TYLE O SOBIE NAWZAJEM DOWIEDZIEĆ! :)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń