witam

"Określ co sprawia, że dobrze się czujesz i rób tego więcej"

środa, 23 stycznia 2013

Wyzwanie artjurnalowe

Witajcie
Mam dla was wyzwanie art jurnalowe. Podpatrzyłam je na jednym z blogów. Potrwa do 27 stycznia. Wyzwanie bardzo proste. Wykonajcie pracę z podanych materiałów, które na pewno macie pod ręką.
- biała kartka
- gazeta
- cienkopis
- kolorowy papier ( niekoniecznie )
- klej, nożyczki
- można dodać własne dodatki
- użyć można doodlingu czyli gryzmołów
 - i jakaś myśl przewodnia

na pracę poświęćcie 20 minut nie więcej, praca nie musi być nowa , chodzi o dobra zabawę. dodajcie krótki opis jak wykonałyście prace. 
Dla zwycięzcy banerek w nagrodę. 
podlinkowane prace dodajcie do komentarza tego posta
oto moje przykłady


i jeszcze jedna



miłej zabawy :)

4 komentarze:

  1. zgłaszam sie (za chwile pojawi się na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię odnaleźć adresu mailowego więc piszę tak .
    Mam dla Ciebie wyróżnienie Liebster Blog .Po odbiór zapraszam tutaj http://nowelove.blogspot.com/





    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się wyzwanie , ale nie mam bloga jak mogę przesłać prace moje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mozesz ja wysłać na moje gg numer na blogu lub na mejla igabator@interia.pl

    OdpowiedzUsuń