witam

"Określ co sprawia, że dobrze się czujesz i rób tego więcej"

piątek, 4 stycznia 2013

Wyniki wyzwania- przeszycia

Bardzo dziękuje wszystkim koleżankom za udział w wyzwaniu. Prace są tak piękne , że ciężko mi było wybrać tą jedną. Osobiście bardzo spodobała mi się praca MBabki, ale żeby było sprawiedliwie zdałam się na los i wylosowałam zwycięzce. Tu wypisałam wszystkie imiona.




a tu wylosowałam zwycięzce


Gratulacje dla Jadwigi , nagroda banerek leci do ciebie, ale ponieważ prace naprawdę były piękne i włożyłyście w nie wysiłek , pozostałe koleżanki też otrzymują banerek

tu banerek dla Jadwigi


a tu banerek dla pozostałych uczestniczek wyzwania 


dziękuje jeszcze raz za udział w wyzwaniu, już niedługo ogłoszę następne, obserwujcie bloga, pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie Jadwiga! Jagódko, cieszę się, że również moja praca została wyróżniona komentarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję , to była wspaniała zabawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) było mi bardzo miło brać udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jA TAKZE DZIEKUJE ZA ZABAWĘ

    OdpowiedzUsuń