witam

"Określ co sprawia, że dobrze się czujesz i rób tego więcej"

niedziela, 20 stycznia 2013

Wyzwanie u Asi -" ja "

 Zgłaszam moją prace na wyzwanie u Asi , asia prosiła aby dodać kilka słów od siebie. Dlaczego ta praca jest podobna do mnie ? Ten ART JOURNAL , napis " tworzę sobie niebo ", to po prostu ja i moja pasja, czyli scrap,kartki, art journal, digi scrap. Cieszy mnie to co robię , dodaje mi pewności siebie a tej czasem mi brak. Te moje prace to " moje niebo ", które tworzę, stad ten napis. Niebo w którym wszystko mogę , niebo pełne radości, możliwosci. Poza tym jest to świetna zabawa, relaksuje mnie. 



 pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. I Twoje pozytywne myślenie dodaje skrzydeł. Świetny art journal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to opisałaś! Dziękuję za zgłoszenie pracy do wyzwania! Strasznie podoba mi się ta plama kawy (?)
    Pozdrawiam,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń