witam

"Określ co sprawia, że dobrze się czujesz i rób tego więcej"

wtorek, 14 maja 2013

Czy wiecie że hortensja....

Czy wiecie , że kwiat hortensji uważany za chińską różę, ukoi duszę. Podobno osoba której "dusza cierpi" po otrzymaniu hortensji odzyskuje radość. Jeśli chcecie "przełamać lody", dogadać się z kimś podarujcie mu hortensję.
Ja wykonałam artjournal z kwiatami hortensji, może troszkę mało podobne ale intencje miałam szczere. Prace zgłaszam na wyzwanie Projekt wagi ciężkiej tu według bingo wybrałam po skosie opcje, kwiat, guzik, chlapanie farbą, oraz na wyzwanie Craft artwork literka H.




słonecznego dnia , pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Jestem fanką hortensji i Twoich lekkich i niewymuszonych prac.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny artjournal :)
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście Twoja praca jakaś taka kojąca :) niezwykle urokliwy wpis... taki delikatny... bardzo mi się podoba :) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń