witam

"Określ co sprawia, że dobrze się czujesz i rób tego więcej"

sobota, 20 kwietnia 2013

Dwustronny tag

Tak sobie wymyśliłam. Dwustronny tag. Problem był jak go sfotografować aby jednocześnie pokazać obie strony. Niestety nie udało mi się , więc zrobiłam 2 zdjęcia. podwójny artjournalowy  tag zgłaszam na wyzwanie sodalicious -tytuł staram się
Użyłam papieru z mini zestawu "love is in the air". Pierwszy tag zamalowałam białą farbką. następnie zrobiłam kilka kolorowych kleksów. dokleiłam kwiatka wyciętego z gazety. odbiłam kółka z nakrętki, dodałam napis- staram się  być sobą i drugi- staram się dorosnąć.
Z drugiej strony tagu , dodałam napis i try to be myself czyli staram się być sobą. ale wcześniej pokryłam czysta wodą tag i naniosłam kilka kleksów farbkami akwarelowymi.

jedna strona taga

druga strona taga

milutkiego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz